simonekoolstra.reismee.nl

Don't cry because it's over, Smile because it happened

Jaja er is helaas alweer een eind gekomen aan de tijd in Zweden. De drie weken zijn omgevlogen.

Op donderdag scheen de zon en zijn we met zeven kinderen naar de speeltuin geweest, ik heb nog even heerlijk met twee meisjes geschommeld :) Na het eten ben ik met de trein naar Norköping geweest waar Yvonne al de hele dag met stage was. Daar even in de zon een veel te groot ijsje gegeten en gewacht op de andere. Verder nog wat gewinkeld en de stad bekeken.

En toen was het alweer de allerlaatste stagedag. Natuurlijk eerst weer een tijd buiten spelen en daarna zingen met de gitaar. Tijdens het laatste liedje (pippi) kwamen de leidsters die er nog niet bij waren binnen met een cadeautje, een kristallen bol waar ik een kaarsje in kan zetten. Elke keer als ik het kaarsje dan aandoe met ik aan ze denken. Toen heb ik getrakteerd op stroopwafels en een klein speelgoedding. Van veel kinderen kreeg ik een knuffel en daarna nog een groepsknuffel waarbij ik nog ff omviel. Daarna nog heel even gespeeld en toen was het toch echt tijd om te gaan. Ik kreeg van alle leidsters nog een knuffel en dat was het dan... echt moeilijk, je hebt in die drie weken echt een band opgebouwd met veel kinderen en de leidsters en dan opeens is het voorbij.


Nadat het grootste deel was ingepakt zijn Yvonne, Kimberly en in Linköping in gegaan om nog wat foto's te maken en de laatste avond te vieren. Ook gingen we nog even goed uit eten en naar de film Warm Bodies.

Zaterdag werden we om half elf gehaald en naar de bus gebracht, helaas zou de bus pas om twaalf uur komen. Eerst maar even wat eten gehaald in de supermarkt en daarna maar weer een aflevering gooische vrouwen kijken. Na een busrit van anderhalf uur kwamen we aan bij het vliegveld waar we weer lang moesten wachten, dan nog maar een aflevering kijken. Na een prima vlucht van een kleine twee uur landen we weer en binnen tien minuten had ik mijn tas weer. Echt heerlijk om na drie weken weer in mijn eigen bed te slapen en gelijk vakantie te vieren en bij te slapen :)

 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!