simonekoolstra.reismee.nl

Aftermovies

Ik heb hier in mijn vrije tijd weer een aantal filmpjes gemaakt die ik ertussen heb gezet. De nieuwe zijn: Adelaide - Darwin, Red Center, au pair Canberra, Oostkust Australië, Kuala Lumpur & Cliffs of Moher en Galway.

Cliffs of Moher & Galway


Kuala Lumpur, februari 2020


Dubai & Abu Dhabi, november 2019


Au pair Canberra, november 2018 - november 2019


Oostkust Australië, augustus/september 2019



Port Stephens (walvissen, dolfijnen & zeehonden), augustus 2019


Red Center, juni 2019


Adelaide - Darwin, juni 2019


Vivid in Sydney, mei 2019


Weekend naar Wilsons Prom, maart 2019


Onweer in Sydney, januari 2019


Great Ocean Road & Grampians, januari 2019


Oud & Nieuw Melbourne


Phillip Island, December 2018


Stage Suriname, januari - april 2018


Guyana, februari 2018


Reacties

Reacties

Monic

Heeee simone weer helemaal in je element mooi hoor !!! Geniet van je mooie nieuwe ervaringen toppertje ???

O&O

Hoi Moppy, je bent er weer en we gaan je met plezier weer volgen.
Geniet ervan . Liefs .

Johan

Hoi Simone, ik weet er zijn heel wat uren in gaan zitten om de filmpjes te monteren en van muziek te voor zijn maar ze zijn geweldig geworden ik heb er van genoten.
Heel veel plezier met je nieuwe avontuur en ik hoop dat ook daar weer mooie filmpjes uitkomen.

Jessica

Toch mooi dat we een nicht hebben die ons de wereld kan laten zien! Wat een prachtige filmpjes zeg!! Mogen we in de toekomst wenslanden indienen Simone??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!