simonekoolstra.reismee.nl

Eendjes voeren

Op mijn stage houden ze ervan om weg te gaan, ze gaan elke donderdag met de oudste groep voor het eten weg. Vandaag was dat naar de rivier de eentjes voeren en daarna mochten ze in een speeltuintje spelen. Beetje kindjes duwen die op de schommel zitten en een beetje met de leidsters praten en in de zon staan. We zagen nog een haas over de stoep tussen de huizen lopen, kan hier gewoon. Toen het tijd was om weer terug te gaan liepen we weer langs de rivier en zagen we nog een eekhoorntje. Na ruim twee uur buiten te zijn geweest gingen we naar binnen om te eten. Het was dit keer pasta met champignonsaus, champignon en ham. Ja Rogier dit ga ik een keertje maken als ik weer thuis ben :) Ik moest vandaag bij de kleintjes eten. Er was een meisje die gelijk zei: Mona eet vandaag bij ons en dat een keer of tien, ik denk dat ze het leuk vond. Na het eten heb ik een spelletje gedaan en een beetje met de auto's en de treinen gespeeld. Er zijn steeds meer kinderen die naar me toe komen of naast me willen zitten en dan half op me hangen. Als laatst heb ik weer kinderen in hun skipakjes gehesen en toen was het weer tijd om te gaan.

Vanavond zijn we naar Gamla Linköping geweest, daar staan allemaal oude houten huisjes in verschillende kleuren. Er was van alles, een bank een kinderboekenwinkel enzo, het is een soort openluchtmuseum alleen konden we niet in de huisjes.

Zoals je ziet ligt er op veel plaatsen nog een hoopje sneeuw, helaas geven ze morgen ook kans op sneeuw. Maar gelukkig word er gezegd dat het in het weekend 15 graden word. I hope so!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!